miércoles, 29 de abril de 2009

... e finalmente conseguimos as fotos máis buscadas do campionato... gracias Yoli !

... este foi un momento que so puideron vivir os máis festeiros... os que marcharon para a casa as sete da mañanan... ainda que pensasen que eran as cinco, ja, ja... e gracias a que Yoli estaba por alí cerca co seu movil.
... e parece que a culpa foi das sillas... que seique son de mala calidade ... diso nada!! ... o que pasa é que hai que poñerse a dieta, ja, ja
Ahí os tedes, os mellores momentos de Lato e Calvete.





1 comentario:

Unknown dijo...

E digo eu..., a que carallo viría sentarse Calvete a miña silla co ben que estaba eu alí o meu rollo. Aínda teño o codo chungo, este Calvete non se debe dar conta que a silla era para sentarse unha sola persoa..., en fins..., Sobrado On Tour 2009, seguiremos dando espectáculo...