martes, 21 de octubre de 2008

VENRES, 07.11.2008.O MAGOSTO


4 comentarios:

Unknown dijo...

GÚSTAME!!! que ben, comeza o bo, a comisión comeza a carburar!!!!!.
Tan so unha pregunta indiscreta: este ano hai castañas??? digoo porque eu non vin ningunha e noutros anos estaba cansado de comer as que fai a miña avoa...

De todos os xeitos, sexan castañas ou sexan bellotas asistiremos o evento para dar o mellor de nos mesmos, je je je.


Saudos e ánimo

Anónimo dijo...

siiiiiiiiiiiiiiiiiii
castiñeiras , castiñeirasss!!!!!
ole ole!!!!
Lato: haberlas ailas...o caso e que se hai q ajachar pa apañalas meu!!!!jaaajajaja
eu probeinas xa e tanche ben boas.....ah por certo lato...a casa non veñen...tes q ir ti por elas!!!jaajjaja

chusgsouto dijo...

estádesme dando unha idea xenial... e se organizamos unha "saída" a tarde do sábado para ir na procura das preciadas castañas ???? ...seguro que, entre todos, eso de ajacharse por elas sería moito máis levadeiro, faríamos un pouco de exercicio (algo do que algúns xa non nos lembramos) e por enriba, aforraríamos un pastón... Antón seguro que levaba unha alegría!!!! ja,ja...

Anónimo dijo...

k boaaaaaaaaaas pintas teñen as castañas das fotos!
eu estou con Victor, este año non e de castañas.....
ainda asi, habera k ir a comelas a Sobrado..xa que e magosto!